dissabte, 29 d’agost del 2009

REUS (WHISKYN'S)

Aquesta cançó em toca la fibra de ganxet (així és com ens anomenen als de Reus). No sé ben bé on porto aquesta fibra, però el cert és que la cançó em fa tilín. D'aquest vIdeoclip m'agrada de manera especial el ball: mans a les butxaques, donar petites passes i uns lleus cops de cintura pendulars. Tant el ritme com l'acompanyament de fons del sintetitzador també em semblen genials. Tot plegat, em recorda una frase que diu un amic meu :"Hauríem de ballar més". La de Tarragona m'esborrona està bé, però no es pot comparar...

4 comentaris:

  1. Ets un crack!!! Jo quan sigui gran vull ser com tu.
    Amb un no res has fet un blog!! ...i es xulo!!
    Enhorabona, campió.

    ResponElimina
  2. Fins al dia d'avui no he pogut visitar el teu blog però t'asseguro que ho faré amb freqüència si hi trobo temes com aquest.
    Ànims!

    ResponElimina
  3. Hola,Gerard! Aquesta cançó la vam escoltar a Falset. Te'n recordes? Cuida't molt, i records per a tota la bona gent de Girona. A reveure! Ja t'aniré llegint!!!

    ResponElimina
  4. iepppppppp! la cançó està bé però el video clip no val un duro. una vegada que podien promocionar la ciutat! Per cert! molt millor l'himne de Reus de l'Ariel Santamaria!. Salute

    ResponElimina